S@r@ & V@H!D
S@r@ & V@H!D
ME TO YOU


بهترین آجی دنیا

مهتاب

من یه آجی دارم که اسمش مهتاب ولی در اصل دختر خاله آقاییم میشه . از وقتی تصمیممون واسه ازدواج با هم جدی شد آقاییم منو به مهتاب معرفی کرد چون هم سن من بود و میتونستیم دوستای خوبی برای هم باشیم به عقیده خود آقاییم ولی نمیدونست که منو مهتاب خصوصیات اخلاقیمون انقد شبیه همه و مثل دو تاخواهر واقعی با هم مچ میشیم و پشت همو میگیریم و پدر آقاییمو در میاریم ما 2 تا شیطون هه هه  هه هه  وای چقد اذیتش کردیم و چه نقشه ها که براش نکشیدیم هه هه   هه هه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,

|
 


سلااااام عزیزم خوش اومدی به وبلاگمون ----------------------- من سارا هستم 18 سالمه 16 آبان 89 بایکی آشناشدم وحالا اون شخص شده قسمتی از زندگی من اسم آقاییم وحید و 19 سالشه " همه دارو ندارومه آقاییمم خیلی دوسم داره و اون بود که با کاراش باعث شد که من عاشقش بشم و بدون اون دیگه نتونم حتی 1 ثانیه زندگی کنم. اگه خدا بخواد به هم قول دادیم که هیچوقت از هم جدا نشیم و بزودی برای همیشه زیر یک سقف با هم باشیم.
sara.gogooli@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

vorojak ha

 

ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

توجه توجه
خداروشکرهمه چی بخیر گذشت
بدترین روز برای ما
مسافرت رفتن آقاییم
سارا گریه کن گریه قشنگه ..... هه هه
90/1/30
اولین قرار ملاقات
آموزش چجوری کرم ریختن واذیت کردن هه هه
سال تحویل 1390
اولین دیدارسال 90
دخمل بد
بهترین آجی دنیا
15/1/90 24:00
Salaaaaaaam

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان S@R@ & V@H!D و آدرس saralovelyvahid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





shahzadeye parsi
@دل شکسته (آجی هدی)@
"خط حطی پسرعاشق "
آریافر خسروی (داداشی)
عشق شیرین ما @هومن و طناز@
.::: just my love :::.
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 5689
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

كدهاي جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->